Hitta vinsten

Den stora kärleken. Hur hittar man han?
Jag tycker det är så fint med min bror och hans tjej. De har varit tillsammans sen Crille gick i 9:an och Jennie i 8:an. Vilket är snart fem år. Nu har de precis hyrt en lägenhet tillsammans. Men hur kan de vara så säkra på varandra? Hur kan man veta att just han/hon är den rätta? Det kanske gäller att våga kasta sig ut och "sälja" sig själv till någon. Jag har aldrig vågat att göra det. Jag är för rädd att bli sårad. Fast jag tror man måste våga för att få uppleva kärleken från någon. Visst man kan bli sårad på vägen fram till den stora kärleken men jag tror det är värt att bli sårad för att få uppleva den kärlek man får när man väl träffa rätt person. Jag är 18 år och borde våga testa och våga dra några nit-lotter för att sedan hitta vinsten.

Kommentarer
Postat av: Jennie a

Puss <3 . Malin , jag är helt säker på att du kommer att hitta din prins snart, det är du i alla fall värd !! Jag tycker om dej jätte mycket ! <3

2009-12-06 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0