Malin Karlsson

Jag sökte på mitt egna namn på youtube. Då kom den fjortonåringa Malin Karlsson som dog detta året fram. Lyssnade på låten som hennes brorsa hade gjort. Det var sjukt läskigt att höra sitt egna namn , speciellet när han sjöng att jag var död. Då kom tankar fram, hur skulle folk vara om jag dog.. Jag vet ju att några iallafall skulle sakna mej i början men skulle jag bli bort glömd efter nåt år? ..Fast på ett sätt skulle jag vilja vara det och att min familj och vänner skulle fortsätta leva ett bra liv utan mej.  Gaaash  vad djup jag är ! :P

Jag kände absolut inte Malin Karlsson som dog den 4 april 09 men jag sänder henne ändå en tanke .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0