Nyårsklänning

Nu börjar jakten på årets nyårsklänning. Visst jag har en klänning sen förra året som jag inte har använt mer än en gång men det är ju kul med något nytt ;) Ha hittat två som jag är sugen på att köpa men ska åka bort till stugan i helgen så blir väl att åka in till kristianstad och kolla in affärerna där innan jag bestämmer mig.  Skulle vara kul med en klänning med färg, dock är de två jag ha sett svarta :P Nog om klänningarna. I kväll ska jag åka och pumpa lite muskler. Ha bestämt mig för att satsa lite på träningen nu, vilket menas med att jag inte ska dricka innan nyår (Hur det nu kommer att gå ) och köra stenhårt på fotbollsträningarna och besöka gymmet nån gång i veckan. Egentligen borde jag köpa en liten för liten klänning för att ha ett mål att gå ner lite runt magen (Elin slå mig inte nu ). Jag skulle så gärna vilja bara minska lite i vikt för att känna mig lite snygg :P Men det är ju så ofta man säger att man ska banta, minska i vikt utan att göra något åt det. Vilket jag säkert också kommer att göra ;) Blir säkert massor med godis och godsaker i helgen. Kommer iaf bli hur skönt som helst att åka bort i helgen! Ska bara slappna av och leka rikflicka (vilket menas att jag ska köpa upp alla mina pengar). Detta kommer att bli en bra helg! Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0