Rik?

Inte nu längre...Jag tycker det är hemskt uppriktigt sagt. Tänk så mycket man vill köpa men inte kan köpa. När jag är på shoppings humör så kan det går riktigt illa till, som idag. Eftersom vår lilla mini-stad inte kan hålla igång en åhléns affär så är det värsta utförsäljningen där nu. Sjävklart måste Malin gå och kolla vad som finns kvar. Det slutade med att jag köpte ett rosa läppglans, en ögonskugga, en nessisär och en julklapp som jag dock inte kan skriva här. Men tänk liksom det var ju rätt mycket jag plockade åt mig och fick ge strax under 300 :- lappen . Det var väl ett bra köp? (märks det att jag har dåligt samvete). Nu har jag även lagt ut 600 kronor på en klänning... Jag mår illa av pengar.


Kommentarer
Postat av: Fanny

älskling, du och jag ska resa iväg nästa sommar så är det bara! jag har pratat med pappa och jag får resan :)

2009-12-09 @ 21:19:47
URL: http://nofunnyatall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0