1 vecka

Om 1 vecka så sitter jag nog just nu på mitt rum och ler. Jag vill hem nu. Jag har varit trött hela dagen och vill bara gå och lägga mig så det blir en dag mindre tills vi åker hem. Mår pyton för min hud nu också. Allt är jobbigt i dag. Dock har jag hunnit köpa två julklappar till, vilket gjorde mig glad för stunden :) Kvällen blir lugn, men i morgon ska vi besöka ett museum och på söndag blir det stranden (om det är sol). Helgen kommer att gå fort och sedan är det bara fem dagar kvar innan man är hemma igen. Jag längtar så tills jag sitter på mitt rum och ler. Ciao


Kommentarer
Postat av: Jennie andersson

Malin, min älskade lilla malin . . <3

2009-11-13 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0