Hem ljuva hem

Borta bra men hemma bäst, eller vad är det man säger? Det stämmer iaf. Jag är så glad att jag äntligen är hemma till den gamla vardagen. Blev glatt överraskad av att mammsen o pappsen hade målat om mitt rum och fixa med möblerna :) Är grymt mysigt i rummet nu! Är typ glad hela tiden nu sen jag kom hem. Finns nog inget bättre än Bäckseda, Sverige. Nu är det bara en sak som jag saknar..det är Jennsan. Jag behöver henne. Men nästa helg då jävla! Då blir det maskerad på Up. Vi ska vara så grymt snygga! Kom förresten hem från en lite utgång precis nu. Var som sagt årsfest för fotbollslaget. Det var typ den torraste förfest innan en årsfest jag har varit på! Det var jag och Linnea som drack. Aja det är dom andra som ha det tråkigt. Efter förfesten åkte vi till östanås wärdshus och åt och spelarna fick priser. Efter årsfestenn drog jag och Linnea till hotellet. Men jag var typ inget full :S Ändå drack jag mycket mer än vad jag bruka. Japp men det var kanske bra att det inte blev mer. Nu är jag iaf hemma och har fruktansvärt ont i mina små fötter. Har gått i mina ny inköpta skor som har en 11 cm hög klack. Jag är helt slut i fötterna. Få bli att sova bort det onda. Ha det så bra nu! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0