Julklappar i November?

Är jag klok? Jaaa jag är i billiga Turkiet så jag få faktiskt köpa julklappar i november :) Jag är helnöjd med presenterna :) Problemmet är bara att jag köper inget till mig själv :P Men det är roligare att köpa till andra faktiskt. Om en vecka har jag börjat packa resväskan och kommer att vara otrolig stolt över att jag gjorde resan :) Jag har sett andra sidor av mig själv som jag inte visste om, både negativa och positiva. Jag har faktiskt itne brytit ihop som jag trodde jag skulle göra (det är en vecka kvar!) utan känner mig stark. Jag tror jag skulle palla robinsson 2010 faktiskt ;) I morgon blir det ledig dag, vilket är sovmorron till tolv, sedan blir det säkert mer shopping :) Tiden går faktiskt snabbt nu och snart sitter Anders och Mimmi här med oss :) Då blir det röda ferrier bilar för min del!! Jag kommer att vara i paradiset ;)Ha det nu så bra där hemma :) Ciao

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad jag längtar efter dig. Det är så roligt att höra, att det har gott bra för dig. jag pratar varje dag om dig till bobby. crille och jennie ska flytta i hopp i samma hus som gittan. ta hand om dig min lilla mama. kram mamma

2009-11-12 @ 18:08:51
Postat av: moster gittan

hej malin sitter just nu med din mamma hemma hos mej.jag har följt dej på din blogg om din resa.ha det så bra.har fått reda på att crille ska bli granne med mej jätte kul.kram

2009-11-12 @ 21:26:07
Postat av: malin

Vad söta ni är :) Vill ni att jag ska köpa något särskillt till er här nere?saknar er! puss och kram

2009-11-13 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0