Lugn söndag

Idag blir det en lugn och skön söndag. Ska ta en lång promenad med hunden och sedan sätta mig ner med mitt favvo godis och kolla på någon bra film. I morgon ska jag börja på min praktikplats. Jag ska vara på withala skolan som idrottlärare och har världens skönaste tider! På måndagar börjar jag klockan tio,tisdag är det en full dag, onsdag slutar jag halv två, torsdag/fredag slutar jag klockan tolv. Det kan knappast bli bättre :) Jag längtar så till nästa fredag! Då är det som sagt maskerad. Jag, Linnea och Jennifer ska ha på oss fotbollströjor, höga fotbollsstrumpor, pannband o högklackar ;) Vi kommer vara grymt snygga ! Det var väldigt längesen jag gick på Up så ser faktiskt fram emot det! :) Nee nu blir det sängen igen! Ha en bra söndag, för det ska jag ha:) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0