Polis,fotbollstjejer,katt???

Vad ska man klä ut sig till nästa fredag?? Fotbollstjejer med en fotbollströja som slutar under rumpan, höga fotbollsstrumpor, pannband, höga klackar eller polisskjorta,mössa,pilotglasögon,handbojor eller en katt som min moster föreslog :P Hihi just nu är jag och Jennifer inne på polis :P Måste bara se vad Linnea tycker om idén :) Känns som det kommer att bli en bra fredag iaf :) Förfest i brorsans lägenhet, med malin, carro från turkietresan, elin, frida och kanske pontus o jakob :) Kommer bli en bra kväll , men är faktiskt en hel jobbvecka fram till fredag så få lugna ner mig lite . I morgon ska jag till min praktikplats för första gången. Hatar första gången :P Allt blir så dumt jämt. Men ska vara där i mindre än en månad så tror att jag kan hålla ut till jullovet :) God natt . Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0