Saknar!!

Shit vad jag saknar er där hemma! Nu förstå man hur mycket in betyder för en! Allt är jätte bra här o allt flyter på men vad jag saknar er!! Tur att vi är ett sånt otroligt härligt gäng som stöttar, hjälper o peppa varandra! I dag har vi varit uppe på deras höga berg o lyssnat på när Tommy berättade lite historia om berget och kollat på den helt fantastiska utsikten! Bilder kommer :) I mon blir det stranden med sol och bad :) hoppas¨på en härlig dag! En sak som jag saknar som fan är min Bobby!! Tänk att få gosa in sig i hans päls! Saknar förstås mammsen o pappsen , linnea , jennifer, elin jennie o till och med crille o tobbes ständiga telefonringande! :) Nee nu blir det kort spel med gänget =) Ha det såå underbart i det kalla nu ! Ciao


Kommentarer
Postat av: LL

förstår dig. saknade ella mest när jag va borta ;) hahaha vilka töntar vi är malin ;):P

2009-11-08 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0