Underbar dag

Vi har haft en helt underbar dag :) Dagen började dock lite dåligt med huvudvärk men var ändå glada miner eftersom vi skulle till stranden. Vi bor i en dal så för att komma till havet var vi tvugna att köra över bergen. Vilken utsikt! Jag är så stolt över att jag gör denna resan ! Jag börjar nästan lipa av hur vackert det är här, synd bara att bilderna inte kan fånga den vackra kulturen. När vi sedan kom till havet så kastade vi kläder och hoppade i (självklart var jag först i :P ). Detta har varit en sån toppen dag!! Jag är så glad att jag är här med Malin,Carro,Elin,Chrille,Dennis,Peter o Hannes :) Ni är helt underbara! Nu är det bara två veckor kvar, sen kommer man hem till alla mina älsklingar igen. Ni är fortfarande lika saknade! Ha så bra nu alla! ciao


Kommentarer
Postat av: Elin

fan vad glad jag blir av att läsa hur underbart du har det! rätt grått och regnit här hemma så dina ord piggar upp stämningen :) njut av dom två veckorna som är kvar nu. bobby saknar förmodligen dej ännu mer än vad du saknar han, Och jag saknar dej lite med haha kyss<3

får man boka dej helgen efter att jag fyllt arton? jag har kommit på en sak jag vill göra :P

2009-11-08 @ 12:03:59
Postat av: Elin

fan vad glad jag blir av att läsa hur underbart du har det! rätt grått och regnit här hemma så dina ord piggar upp stämningen :) njut av dom två veckorna som är kvar nu. bobby saknar förmodligen dej ännu mer än vad du saknar han, Och jag saknar dej lite med haha kyss<3

får man boka dej helgen efter att jag fyllt arton? jag har kommit på en sak jag vill göra :P

2009-11-08 @ 12:05:33
Postat av: LL

låter hur underbart som helst! njut ordentligt för sen kommer du komma hem till det här skitvädret :P o det känns sådär kan jag lova! ;)pusssssssssssssssss snygggiiiiinnnggggg <3

2009-11-08 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0