Ojojoj...

Ojojoj.. vad händer! Malin ha börjat skriva! Ni har sådan tur att få följa med i mitt underbara, fantastiska liv. Jag följer absolut inte denna bloggtrend att vara blond och fjortis som resten av bloggerskorna gör, utan kör fullt ut på mitt underbara, långa, bruna hår. Håller på med lite hårinpackning just nu och har precis målat mina snygga naglar röda. Tycker att denna färg är riktigt fräsch nu under hösten :) Annars i dag har det inte hänt mycket i mitt liv. Jag bestämde mig att strunta i skolan i dag...Hade typ tre lektioner, så orkade inte. Det är faktiskt inte min stil att skolka men ha verklingen inte hunnit sova ut i helgen så blev i dag i stället. Blev en tripp till ungdomsmottagningen under förmiddan..O nej jag har inte någon äcklig sjukdom, utan åkte dit för inte fått mens på några månader ( nej, jag är inte gravid! ) Läkaren trodde jag tränade för mycket ( tränar 5-7 dagar i veckan) men om jag inte fick tillbaka innan fyra månadet den så ska jag ta kontakt igen.. Puu verkade ju inte vara så farlig ändå :) Efter läkatrippen så cyklade jag hem i riktigt snabb fart för att sedan åka till växjö med Jennie! Hon skulle på arbetsintevjuv.. o gissa hon fick jobbet, men tackade nej ändå :P Haha. Sedan gick vi på stan, men ingen av oss va på shoppinghumör ( hur man nu inte kan vara det :S ) Så Jennie köpte bara en jacka, som va riktigt snygg! Och för min egna del blev det bara en gos tröja på monki ! Därefter gick vi utsvultna till en thairestaurang, va inte speciellt gott men fick gå eftersom vi va så hungriga. Därefter tog vi bilen tillbaka till skit staden vetlanda. Och nu sitter jag här med nyrakade ben och ska gå in i duschen o skölja av hårinpackningen så ha en trevlig natt nu :) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0