Höstdag

Vilken mys, kall dag! Brr 3 grader stod våran temperatur mätare på i morse. Tur att mammsen var snäll och lät mig ta bilen till skolan :) Haft en rätt simpel dag..Hade inte ens behövt gå till skolan i dag heller men gjorde klart ett arbete, så något bra gjorde jag ju ! Sen hade vi en rast på 2 ½ h som jag då stack till jobbet och jobbade i 1 ½ h. Gytt med lite extra pengar. I dag blir det att ta en promenad med hunden, åka o träna (seegt!) och plugga massor..Snart helg i alla fall, ok tre dagar till men i mon har jag endast styrketräning på schemat så den dagen räknas inte. I helgen blir det att ta det lugnt, (igen!) är typ inne i någon dålig fas, orka inget o vill inget. Det få vi ändra på, ville ju inte ens shoppa igår! Nee nu vänta min lilla vovve på mig så dax att röra lite på fläsket. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0