Oj..

Oj..blev skolk i dag igen :O Vad är det med mej! Men såg förjävlig ut i dag så pallade inte att ta mej till gymmet där det står mukelknutta över allt. Färgade som sagt håret igår..Blev inte chokladbrun, utan färgade håret ljusbrun´. Tack gode gud för detta! Blev ju typ kolsvart ändå :S Men ska som sagt ringa o boka tid hos frissan i dag så jag kan lägga i blonda slingor i det :) Tro det kommer att bli vrålsnyggt ;) Just nu håller på jag på med en god kladdkaka :P Jag är expert på att baka ! Den ska jag äta när jag ska plugga, till provet i mon och provet till fredag .. Jag ha det inte alltid lätt :P Förresten i mon ska Malin förförsta gången åka gocart ! Shit!! Bilder kommer på detta :) Men nu ska kladdkakan ut ur ugnen :) Ha det! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0