Jorden runt någon?

Jag behöver helg igen. Hann fan inte med denna helgen. Mådde inte alls bra på fredan och lördan bara sprang iväg och om 23 min är det måndag igen och en ny vecka är på väg. Hallå livet bara försvinner bort. Nu vill jag ha någon utmaning, något nytt, spännande i livet. Kanske ska börja ta tag i livet och söka lite extra jobb för att spara ihop en slant som jag sedan kan använda för att resa jorden runt med :) Min kusin Joakim är ju nu i HongKong. Han och några vänner har varit på sjukt vackra platser. Något sånt måste man bara få uppleva. Vilket skulle passa perfekt nästa höst! Ett år uppehåll från studier och skit. Jag ska fan satsa på det! Synd bara att det kommer att bli svårt att få med någon. Många vill säkert hellre plugga, arbete eller så har de inga pengar. Men jag vill ge mig ut i världen! Jag vill se den med mina egna ögon. Någon på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0