Mysdag, träning, OS-guld

Igår hade jag problem att komma in på min sida så blev inte mycket bloggande.. Igår var det iaf en helmysig dag! Först sov jag läänge sen städade jag upp rummet och sen gjorde jag kaffe och varm choklad. Därefter ringde jag Jennifer, Linnea och Elin för att ta en låång promenad med dem + fika då ;) Vi var ute i typ tre timmar och hade myspys.
Efter promenaden blev det OS tittande men just när Charlotte Kalla skulle börjar åka så var jag tvungen att sticka till träningen.. Lite sur just då men träningen gick bra och känns bra nu efteråt. Men lyckan var stor när man kom hem och Sverige hade tagit sitt första OS-guld detta året. Idag blir det slappt + träning i kväll, med löpning .
Ha det!
Ciao


         


               

Mysdag med de bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0