OS

Seriöst vad kul det är med OS! Jag sitter och kolla på repriserna om, om och om igen. Mamma som inte alls är sportintresserad tycker att jag är dum i huvudet...Kanske jag är också. Meen guud jag älskar verkligen de rysningar jag får varje gång Sverige lyckas knipa någon medalj. Charlotte Kalla började, Björn Ferry fortsätter med ett OS-guld, därefter kom Anna haags OS-silver och sedan Anja Pärssons OS-brons som var helt otrolig. Sedan blev det dubbelrysning när Marcus Hellner tar OS-guld och Johan Olsson tar OS-brons.
Jag hoppas på flera rysningar av tre kronor och av curlingdamerna. Kanske kan få någon rysning av sprintstafetten också? Det återstå att se :)
Ciao




Kommentarer
Postat av: jennie

Jag kan ge dej en trippel rysning , jag kan klä av mig naken framför dig, ru kommer garanterat att rysa . hahaha ,

2010-02-21 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0