Spontan växjökväll

Jag ville verkligen göra något kul ikväll så jag kom på att vi ( jag och Linnea) kunde åka till växjö och testa något nytt. Jag fick vara den snälla ikväll och köra dit, vilket gick bra :) Väl därframme blev vi uppraggade direkt på Mcdonald. Blev bjudna på en förfest som vi dock inte gick till sen. När vi sedan anlände i växjöstad så hittar vi inte stället, men lyckas få ännu en inbjudnad till en förfest...Vi fick sedan hjälp att gå till en pub som var helt okej. Vid elva tiden bestämde vi oss för att gå till Oléo som stället heter. Va as snyggt och stoort stället. Dock var människorna där inne lite speciella...Jag tror inte jag orka dra storyn nu, få bli i morgon.
God natt Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0