Talet är klart ...typ

Jag har suttit och skrivit ett tal om min morfar som jag ska hålla på torsdag. Vissa tycker nog att det är lite personligt men jag känner att jag vill hålla ett tal om vad han har gjort för mig :) Visst är jag söt (A) I morgon ska jag , Linnea, Elin, Jennie och Jennifer åka upp till jkpg för att där träffa min kusin (hoppas jag) och köpa löshår till mig (det är till balen). Kommer bli myspys!
Längtar till fredag oxå! Jag fyller 19 det ni :D
Ciao



Jag börjar bli vuxen...vilket skämt ;)

Kommentarer
Postat av: Jag

hahahahahaha:D ett jävla skämt ;) IMON SKA VI MYYYSSSSAAAA :D

2010-02-09 @ 21:26:19
URL: http://jennifersoderberg.blogg.se/
Postat av: jennie a

Main , FASEN att jag skulle jobba, . . , men du, visst fyller du 19 på fredag, men du kommer ändå alltid att vara en liten skit. ! :) <3 <3 <3

2010-02-10 @ 09:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0