Tebax

Jag är tillbaka från min svacka hihi. Sitter i skolan och väntar på en viss Linnea. Vi ska gå och luncha ihop, vilket var väldigt längesen. Ska nog ta en kycklingsallad och mineralvatten...Okej jag skämtar, vi ska äta lunch i skolan. Det är falukorv o makaroner. Mmmm vad gott.. Alla i klassen har gått för att äta pizza eller Mcdonalsmat vilket jag varken har råd eller lust med att vräcka i mig. Visst låter jag nyttig ;) Kollade vad jag hade på mitt bankkort häromdagen.. 36:- stod det. Jag som skulle spara alla mina pengar. Det går rätt bra som sagt.
I morgon är det fredag vilket betyder jobbig skoldag, men helg därefter! Lyckan kan vara stor ibland.
Måste få skryta lite om mig själv hihi. I går tränade jag as mycket ! Först var det gymmet på morgon, vilket gick väldigt bra och jag tränade hela kroppen. Sen tog jag och Jennie en lång promenad på 1½ timme och sen körde jag crosstraning hemma, medan jag kollade på när Sverige tog ännu ett OS-guld :) Börjar fan tända på skidkillar snart ;) De tar ju medaljer hela tiden juu. Nee nu blir det falukorv och makaroner med Linnea.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0