Trötter..

Mitt nya namn är trötter.. Fy att man kan vara så här trött. Huvudet bankar som satan oxå..Blä för denna dag. Måste skriva ett tal i dag och det måste bli minst vg, så är tvungen att lägga ner lite tid på det oxå.  Kan ingen människa ta bort tisdagar.

Lite positiv nu då :D Jag tror jag är ledig på fredag!! Känn på den ni!
Ciao



Just det ...vet nog varför jag är trött. Min lilla älskling ha spel här hemma förtillfället. Grannhunden löper. Gissa vad kul det är på nätterna när han yla efter henne. Tack Bobby.

Kommentarer
Postat av: jennie a

Lust att ses någon dag eller ? ? ? :P

2010-02-02 @ 19:57:51
Postat av: jennifer

haha bobby e söt tkr ja:D:D:D

2010-02-02 @ 20:00:56
URL: http://jennifersoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0