Aj

Aj aj aj mitt stackas vänster öra. Jag kan inte ens ligga med huvudet på vänster sidan. Ont i huvudet har jag också. Gillar inte Måndagar.
Få inte bli sjuk nu när det är cup på fredag. Kommer att vara borta till ett på natten om vi kommer till final då vill säga :) På torsdag är det den första  3:3, vilket jag kommer att skippa. För det första så är ju cupen dagen efter så vill inte riskera att vara bakis och för det andra så har jag noll lust. Jag menar, jag vet exakt villka alla är och vi i skolan är ju olika gäng som håller ihop så palla inte att gå när det bara är vi treor i skolan. Visst skulle vara kul att festa med klassen men nu eftersom cupen är så blir det att stanna hemma på torsdag kväll.


I dag efter mina två långa sega lektioner blir det att träna lite och sooova. Jag behöver sömn.
Sorry för mitt seriösa, tråkiga inlägg, ska inte göra om det.
Ciao

Just det ett litet filmtips! Kolla på "the dark knight" Sjukt bra film om man gilla batman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0