Bloggen

Min blogg suger rent sagt ut. Jag orka verkligen inte skriva ...Fast jag bry mig inte så mycket ;) Jag skriver blogg för jag behöver skriva av mig ibland, så skriver bara när jag orka och vill :) Nu vet ni det!

Igår var jag och spelade cup. Kom tvåa igen :S Men vi slog ut ormaryd vilket var riktigt kul, de var as sura ;) sen blev det förlust i Finalen mot Landsbro igen. I dag är det bara att ta nya tag. Träning snart. Få se hur den går :P
Jennifer vill även gå ut ikväll, men känner mig inte så kry för det. Kroppen värker och att sätta på sig ett par klackskor är nästan det sista jag vill just nu. Men få väl se hur jag mår ikväll :) Ha en bra lördag!
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0