Jag ler

Jaaa, jag är glad. Det var väldigt längesen jag känner den ro i kroppen som jag nu gör. Jag kan äntligen släppa min ångest om min hud. Den har blivit så mycket bättre. Jag har inga större beskymmer i livet, vilket gör att jag inte behöver oroa mig för något för tillfället. Mina klasskompisar har jag kommit närmare vilket gör det både lättare och roligare att gå till skolan. Visst det finns alltid beskymmer i livet men för tillfället är de så små att de inte ens är värda att tänka på. Jag har bestämt mig för en gång skull att ta mer ansvar för mitt liv och ta ett kliv närmare vuxenvärlden. Nu menar jag absolut inte att jag har blivit vuxen, utan jag är fortfarande lilla jag, men känner att jag våga ta större ansvar för mitt egna liv.
Mitt liv har fått en ny start.
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0