Paradis hotel

Jag kom på en sak i dag när jag läste Annelies blogg. Hon och hennes syster var på Gotland under Stockholms veckan när de blev tillfrågade om att vara med i paradis hotel. Om jag nu inte skulle varit så dum att jag avbokade min och Jennifers tripp dit, så kanske, kanske hade de frågat oss snygga tjejer ;) Haha eller kanske inte :P Men det fanns ju en chans att de kanske skulle frågat...
Många säger att de aldrig skulle ställa upp på något sånt program , men jag ser det som en erfarenhet i livet! Jag skulle lätt ställa om jag fick chansen att vara med i paradis hotel, Robinson, Big brother  eller någon annan dokusåpa . Tänk "Paradis Malin" ;) Jag skulle nog vara en person som märktes rätt mycket ändå. Inte i början men sen skulle jag nog börja ha en massa pakter m. m ¨.
Få väl åka till Gotland i sommar ;) 
Ciao 




Det bästa med Paradis Hotel är Kristoffer! =D Ögongodis, jammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0