Bra träning :)

Va rätt sur i går. Men i dag känns det lite bättre. Solen gjorde mig glad och träningen gick bra :) Längtar tills träningslägret. Behöver åka iväg och släppa tankarna lite.

Goosh vad jag längtar till den 25! Jag vill ha pengar nuu. Då ska jag ut och dricka mig full, köpa nya fotbollsskor och lite nya kläder :) Sen måste jag väl lägga undan lite..fast det är ju faktiskt första lönen så borde få unna mig lite iaf (A) Aja ska hoppa in i duschen nu,

/Malin





Börja planera lite inför midsommar nu. Bli kanske öland fast det är 25 årsgräns där. Elin ha ju husvagn där nere så då kan vi ju vara där. Sen är det ju nära in till borgholm, hört att det ska vara lite drag där inne :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Du e söt! :)

2011-04-05 @ 09:03:38
URL: http://jennipanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0