Cypern?

Jag och Jennifer har nu ikväll kollat resa :) Vi hittade ett billigt hotell med frukost och nära till både strand och nattliv. Sen kunde vi flyga från växjö så skulle vara kanon ju :) Vi har inte bokat än, ska tänka igenom det lite till.

I morgon är det första seriematchen hemma på Ip...Jag kommer att vara så sjukt nervös i morgon. Kändes bättre på träningen i dag iaf. Övade hörnor som jag älskar :P En i laget hade läst rödsles (de vi möter) blogg, där de skrev att de skulle vinna över oss med 6-1. Bra att hon läste det, för då borde alla tagga på ännu mer. Jag är redan taggad eftersom jag ha en hämnd på en rysk tjej där- Mitt mål är att hon ska få riktigt, riktigt , riktigt ont. Fast jag ska vara lite smart. Ska inte vara ful eller nåt sånt i början men sen i slutet ska hon få en riktig smäll :) Hahah jag är trög. Men kan inte släppa vad hon gjorde mot mig förra året.

Annars så kom jag hem från donken med elin för två timmar sen. Åt min lunch/middag där. Blev stressigt i dag när jag va tvungen att gå med hunden, jobba och träna. Mamma och Pappa är nere i stugan och ha det skönt.

Aja nu måste jag sooova.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0