Fredag!

Äntligen fredag :) Jag har kommit på ett as bra sätt att få tiden att gå snabbare på jobbet ! Jag är lite tävlingsmänniska så jag tävla mot mig själv nu, hur många pallar jag klara av! Jag kommer nog slå mitt rekord som är fyra...låter lite men det är faktiskt bra med fyra :P Men i dag känner jag på mig..jag kommer att klara fem ;) Haha tönt är jag :)

Köpt donken lunch i dag. Fyy vad mätt jag blev! Ska ju grilla i kväll med laget så blev lagom att äta nu och sen i kväll :)
Trodde förresten att det skulle vara fint väder i dag?? Alla ha ju sagt det till mig. Jag hoppades ju på att kunna steka i solen i morgon. 

Jaja nu måste jag ut med hunden innan jag sticker tillbaka och jobba i typ 3 h till :P

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0