Härligt!

Lägret blev verkligen lyckat! Va så sjukt kul :) Känns som alla tjejer tyckte det!

Första matchen fick jag vara med i FF som mittback, men eftersom vi (gif) spelade nästan precis efter deras match så fick jag endast vara med i första halvlek. Den matchen slutade 6-0 till FF.
Andra matchen skulle vi spela mot kristianstads f17 som hade spelat lika mot ett div 2 lag och vunnit mot några div 3 lag så vi visste att matchen skulle bli tuff.
De började riktigt starkt, ägde mkt boll och vi blev lite avvaktande. Tillsist sprack vår nolla. Sen strax efter så drog jag med mej bollen med armen...Staff. Gissa vad glad jag va då. Aja iaf så missade deras straffläggare grovt, vilket lyfte oss. Efter straffen ägde vi första halvlek och kvitterade genom Julia på en underbar frispark :) Sen öppnar vi andra halvlek lika bra som vi slutade och målen började rulla in. Tills det va fyra minuter kvar hade vi en ledning med 5-1. Vilket gjorde att vi slappnade av och släppte in två billga mål (ett va solklart offside). Är iaf riktigt nöjd med vårt spel! Om vi spela så här varje match i serien kommer det att bli en riktig rolig säsong :)

Haha okej lite matchreferas från Malin. Men det va så himla kul att spela bara ;)

Dock inte efter. Fick ont i mitt knä efter ffs matchen, men struntade i det och spelade hela våran match. Kan knappt gå nu. Fast jag tror det bara är överansträngt. Ska försöka vara med lite lätt på träningen i mon..om jag få vill säga.

Va så sjukt underbart väder där nere oxå! Flera brände sig när vi spelade match och jag har fått massa fräkna vid näsan. Haha jag gillar dem fasktiskt :) Längtar sjukt mkt till sommaren så jag kan åka ner till stugan :)

Nu måste jag lägga mig. Kommer vara en trött malin som ska jobba i mon.

/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0