Lugna Malin

Guud vad sur jag var igår! :O Hur kan jag få alla dessa känslor. Jag tvingade Emeli att ta med min väska hem till mig så jag kunde springa hem från träningen, som straff då att jag va så dålig. Fan vad trög jag är. Mitt knä pallade inte den löpningen heller så ha börjat att halta nu igen. Jag är såå smart ! Men träningen va riktigt tråkig. Det var endast topparna och målvakten som gick träna, medan vi andra fick stå och skjuta. Kul träning när man inte få en enda boll på mål. Aja nog om fotbollen.


I morgon få jag LÖÖÖN :D Fick mer än vad jag trodde :) Jag ska försöka, försöka hålla i pengarna. Typ lägga undan mer än hälften varje månad. I morgon ska även jag och jennsan kolla på resa :D Vi har typ redan bestämt oss att åka till Aya Napa :) Har ju redan varit i cypern och jag tyckte det va jätte fint där. Sen är det ju rätt ställe att åka till om man vill både festa och sola :)


Jobbet flyter faktiskt på riktigt bra nu ! Förutom att man tänker en massa...Därför bli det gymmet snart med elin så jag fokusera på annat. Fast just det! Det är typ as mycket skitsnack på jobbet.  Alla kommer till mig oxå och snacka skit om de andra. Fast det är ju lite underhållande :P


/Malin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0