Påsk = stugan

Jag har varit nere i stugan under påskhelgen så därför ha jag inte skrivit något inlägg. Rätt skönt faktiskt ! Ha haft det riktigt bra iaf. Ha njutit varenda dag där nere. Tobias (brorsan) och hans nya tjej var med där nere. Tror det eller ej men jag gillar henne! :P Hans förra tjejer har jag inte fått nån riktigt bra kontakt med, men hon här verka...normal. Haha hon äter allt, hon är lagom framåt och ha skön dialekt. Bra tjej för tobbe helt enkelt!

Dock va de lite små jobbigt att de höll på att pussas, hålla hand och vara allmän nykärjobbiga.


Jag har shoppat oxå...
En rosa as mysig stickad tröja
En svart byxdress
En keps
Och.....gissa en gång!

Rätt! ett par klackskor...

Jag är störd när det kommer till skor. Fan. Aja jag ääälskar dem iaf ;)

Nu blir det säängen ! Ha det!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0