Träning för hela veckan :)

Jobba och träna är det enda jag gör. Det är skönt. Fokusera på det istället för annat.

Ha bara fotbollsträning mån & tisdag men ha ju träningsläger i helgen så bli några pass där nere. Sen blir det gymmet med elin på onsdag och torsdag. Va ju på väg att bli sjuk eller jag mådde iaf inte bra. Men känner att kroppen är på g och jag känner mig mer vältränad än på länge.

Ha ju soovmorgon på fredag, underbart! Vi åker vid tolv från vetlanda till mjällby så egentligen kunde jag ju jobba till elva iaf, men jag tog ledigt hela dagen. Ska jobba lite på mammas jobb så jobbar nog in de timmarna ändå.  Snackade med några av de andra tjejerna i laget och vi sa att vi skulle ta med lite dricka. Bli nog inte så många som dricker dock. Aja vi ska fira nikko som fyller 19 år :)

Ne nu ska jag strax tillbaka till arbetet...

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0