Utväxt = långt hår?

Jag har fått värsta utväxten. Meeen då borde ju håret ha växt lite eller? Jag kan dock inte se någon som helst skilland, vilket är lite jobbigt. Fast sen har jag ju inte plattat mitt hår på typ en månad! :O Så om jag plattar det så kanske det bli värsta skillnaden? :P Intressant va? Kan forsätta lite till då :) Jag ska inte heller färga mitt hår som jag gör jämt, utan låta utväxten komma fram och jag ska ha mitt rätta färg. Den är dock väldigt mörk har jag nu sett, men det blir nog bra. Såå nu är det nog skrivit om hår :)

I dag ska malin springa, vet inte om det blir på gymmet eller ute. Är lite sugen på att gymma efter oxå. Ha ingen fotbollsträningen, eftersom den är flyttad tills i mon (fredag), så måste ju röra lite på fläsket i dag :P Nee men seriöst jag känner mig...inte smalare, men fastare. Börja bli lite smånöjd med min mage, fast det kan bli mkt bättre. JUUST DET!!! Om det blir som planerat så bli resan bokad i dag :D Hoppas, hoppas, hoppas :) Skulle vara kul att se fram mot något i sommar :) Vi reser i såna fall dagen efter jag ha slutat jobba. Vadå underbart?! :D Aja måste ut med hunden nu! Skriver nog i kväll :)

/Malin




Pappa snorkla runt lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0