blå stortå borta = inflammation...

Har gått med en blå tå under hela sommaren. Tillsist (i måndags) fick jag nog! Så tänkte jag kunde hjälpa den att lossna. Okej det låter lite äckligt, men det var inte det. Meen jag fick ju bara bort halva nageln. Så igår kväll efter fotbollsträningen känner jag hur hela tån dunkar och det gör riktigt ont. Jag trodde nån kanske hade stämplat mig eller nåt sånt så tänkte inte vidare på det. Sen när jag skulle lägga mig. Då satte det igång på riktigt. Kunde verklingen inte sova. Hade så sjukt ont så gick upp och tänkte att jag måste ju få bort halva den nageln som satt fast............ hahha jag är störd va fan ska ni veta nåt om min tå..

Just det!! I dag avgörs det om jag få jobbet eller inte! Sen i dag ska jag ringa arbetsförmedlingen att berätta vad jag har gjort för något den här månaden m m. Sen ikväll ska jag till lärarcentrum för att snacka om de kurser jag ska plugga till nu i höst. Just det, vi få ju inte glömma min tå..jag hatar, Hatar verkligen sjukhus så vägra åka upp med den så ska sticka till apoteket för att köpa nån salva som minska inflammationen och värken. Så ha den del att göra! Måste ju hinna ut med hunden och äta något. Blir ingen träningen i dag. Dåligt men mina ben är ur funktion.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0