Det regnar.

Åååh jag hatar mitt minne.. Hade tänkt skriva något roligt på bloggen men medan jag loggar in så glömmer jag bort det! Jag börja bli rädd för mig själv. Mitt minne är verkligen sämst. När folk på måndagsmorgonen frågar - vad gjorde du i helgen. Då måste jag verkligen tänka igenom och då tror ju alla att jag var as packad, för jag inte kommer ihåg.

Har iaf sovit länge i dag till klockan elva! Bra, för pappa jobbar natt så måste ändå vara tyst här hemma. Vädret gör ju att man vill ligga kvar i sängen hela dagen. Men det ska jag icke göra! Jag ska åka till gymmet. Japp för nu ha jag bestämt mig! Jag är 20 år gammal och vill ha snyggare kropp, men ist för att klaga på den hela tiden så kanske det är dax att göra nåt åt det!? Så ska minska drastiskt på godiset! Det är ett måste! Sen springa mkt mkt mkt mkt mer! Fast har match i morgon så blir cykling på gymmet i dag och sen träna överkroppen.

Nästa sommar ska jag inte försöka dölja min kropp! :)




Typ nåt liknade? :P haha jag behöver en PT om jag ska greja detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0