Helt ok

Känns som livet flyter på bra nu :) Vet hur det var förra gången jag var arbetslös men har inte upplevt den känslan än. Börja ju plugga nästa vecka vilket gör att det känns som jag syssla med något på dagarna iaf ! Ha ett jobb på g iaf som nog skulle passa bra till lilla mig :)

I morgon är det helg igen ! Fast vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Bli nog gymmet i morgon, sen en vanlig hemmakväll.

På lördag är det match i vimmerby och sen när jag är tillbaka vill jag uuuuuut ! :D Ha köpt en as mysig byxdress på nelly ju så skulle vilja använda den innan det blir för kallt på kvällarna nu. Sen är jag faktiskt riktigt sugen på alkohol (A)

På söndag ska jag och Jennsan sticka ut till sandsjöbaden för att äta planka :) Och sen blir det filmmys på kvällen! Bra helg:D


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0