Jag är bra...

Händer absolut ingenting i mitt jätte roliga liv just nu... Sämst på fotboll har jag blivit, jobbet var typ en lögn. De har börjat avskeda folk nu så kan ju glömma det. Ha kommit i min lilla kris nu. Härligt! Är så glad och positiv till alla just nu.

Ett ex)

Jag ska för första gången träffa min företagsekonomi lärare. Är rätt sur och trött, vill bara sticka ner till gymmet. Så när vi sitter och snacka så frågar han vrf jag ha valt att läsa den här kursen... Gissa vad smarthuvudet säger då.

- Jo men om jag ska få studiebidrag måste jag läsa en kurs till och så blev det den här.... Han satte nog mitt betyg där direkt.

Älskar mig själv!


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0