Jobb?

Varit på en typ arbetsintervju.. Gick bra, tror jag ;) Det kändes som han gillade mig iaf. Skulle vara så skönt om jag fick jobbet! Vill jobba ett år och spara massor med pengar. Sen måste jag sticka från Vetlanda. Vill inte vara kvar här resten av mitt liv. Mamma kommer iaf tvinga bort mig här ifrån. Hon klaga ibland att inte hon stack i min ålder så nu ska jag göra det hon aldrig gjorde ;)

Hade tänkt att gymma i dag men känns inte lönt nu, eftersom jag träna fotboll ikväll och bli lite nära in på. Fundera på att städa rummet. Ha slängt en massa kläder på golvet innan utgången i lördags. Få alltid damp när jag ska välja kläder...

Jaja, ha det bra!


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0