Onsdag!

Fast vi börjar med tisdag! :) Hittade verkligen allt jag skulle köpa!

Köpte en kappa/jacka som var lite längre, exakt en sån jag ville ha. Okej jag ville helst ha en mörkgrå men det blev mörkbeige ist.

Köpte ett par svarta jeans! Inte nog med det så hittade jag ett par blå (vanliga) jeans oxå! (Hatar att shoppa jeans, så är as nöjd)

Lite underkläder (som jag behövde fylla på med)


En mörkblå lite tjockare tröja som jag ääälskar! :)


Sist men inte minst så vet nog alla vad det är som känner mig... Ett par högklackade skor.
Mina sista jag köper på ... detta året iaf! Fast de jag köpte nu var inte speciellt höga så ska använda dom i vardagen.

Rätt nice shopping iaf :) Hoppas på att få hämta ut mina paket från nelly i dag så jag kan börja fixa med kläderna :)


Tillbaka till verkligen i dag alltså.

I dag ska jag fixa så jag få lite csn bidrag eftersom jag ska plugga till några ämnen i höst. Sen ska jag söka lite jobb...Efter jag ha fixat till mig så fundera jag på att hälsa på brorsan och jennie o bebben :) Sen spela b-laget i dag på vallen så blir att sticka ut dit och titta :) Det är ju derby mot landsbro! :) Just det sen har jag ju lovat att fixa mat i dag. Få försöka hinnna med det nån gång oxå då ;)

Jag tänkte lägga upp lite bilder på kläderna, när de från nelly kommer oxå så ni få se vad fint jag ha köpt ;)
Nu måste jag dock starta min dag så jag hinner med allt!

Ha det!

/Malin














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0