oreda, vinst och bråk :D

Ser förjävligt ut här hemma. Brorsan och hans tjej har flyttat hem hit till torsdag innan de få sin nya lägenhet. Ligger saker precis över allt. Få lite panik.

Ska strax och lugna ner mig med lite fotbollsträning :) Ska bli kul! Just det kan ju nämna att vi vann i fredags :D Fan vad glad jag va hela fredagen och hela lördagen (jag är glad nu med). Haha kanske ska nämna lördagskvällen. Vi hade grillkväll här hemma. Mamma och Pappa var ju nere i stugan så tobbe hade bjudit hit några kompisar och sen kom crille, jennie och bedina hit oxå :) Allt var bra tills ett stor bråk mellan ett par bröt ut! Alla andra stack hem då, medan jag, tobbe o deniz fick sitta kvar och lyssna. De skrek helt sjukt på varandrar. Att de inte gick hem och tog det hemma, aja. Fast det var ju lite intressant att lyssna på :P Bråket handlar som i de flesta fall, svartsjuka. De gjorde till och med slut. Men är nu tillsammans igen. Haha typ 30 årigar ?? Jaja.

Neee nu ska jag packa ihop väskan! Ha det!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0