UnDeRbArT :D

Äntligen tillbaka till träningarna och matcherna :) Under veckan har det blivit, tre träningar och två matcher och i morgon är det igång med höstsäsongen igen! Nervös? - Jaa!, men fasen vad kul det ska bli! :)

Blivit faster (som det flesta vet nu) så har varit nere på stan i dag och köpt lite presenter! :) Köpte lite till mig själv oxå....(A) Pappa få damp på mig. Han tror jag kommer att vara med lyxfällan när jag flytta hemifrån. Jag kan erkänna att det har blivit en del kläder nu, men jag tycker jag få unna mig lite.

Blev två söta blusar i dag iaf :)

Är så sjuk sugen på att gå ut och dricka lite ikväll, men som sagt match i morgon så bli slappkväll med linnea och en bra film. Det bli nog bra det med, skönt att slippa vara bakfull iaf !


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0