kramper och andra besvär

Jag har så sjukt ont i magen. Kramper som jag hade när jag var yngre. Jag som trodde det hade blivit bättre. Har iaf suttit hela dagen med den jävla Nk..Sista frågan undrar jag själv vad jag menar så gick väl inte så jätte bra. 5 h satt jag med den, sen stack jag på fotbollsträningen. Va skönt att släppa tankarna kring plugget! Sen var det ju bonde ;) och nu har jag suttit i två timmar med matten. I morgon blir det ungefär likadant! Fast ska palla mig ner till gymmet ist för fotbollen.

I morgon väntas det lite träning med hundarna oxå. Tänkte träna att de få vara lite ensamma så jag ska gå ut och träna med den ena bara medan den andra få vara kvar med maja hemma. De gånger vi har lämnat dom innan har det gått bra, fast vi har ju bara lämnat dom i 5 min än så länge :P

Har ni börjat med julklappar än? Jag har inte köpt en enda..jag brukar ju fan köpa min första i oktober. Tråkigt med inga pengar. Haha en läskig sak är att när jag drömmer så drömmer jag att jag inte har några pengar. Kunde jag inte drömma att jag va as rik och slippa stresskänslan att vara utan pengar. Nu mår jag ju dålig både i drömmen och i verkligenheten. Igår kollade jag på as mkt kläder på nätet. Fan vad jag vill ha! Hoppas jag få jobb på mitt förra jobb nu till mars..okej rätt långt dit men kan ju inte lämna valparna så länge än ändå.

På lördag blir det nog utgång! Ska bli jääävligt kul :) Jag och Jennifer ska bli fulla och jag (hon med hoppas jag) ska vara snygg :) Vet redan vad jag ska ha på mig ! Blir det enda roliga som händer den här helgen eller fotbollsträning på lördag oxå men resten av helgen består av pluuugg inför matte provet på tisdag.

/Malin




18 år..fan vad tiden går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0