Massa strunt

Jag fick vg på nk provet!! Fatta ni! :) Jag som trodde jag knappt klarade det ;) Sen klarade jag matteprovet...Bra dag i dag :)

Blir ändå en massa plugg i kväll igen. Ha ju ett nytt matteprov på tisdag och har sista Nk-provet i morgon. Ska bli underbart när jag är klaaaaaaaaaaar :D

I morgon hade jag iaf tänkt att jag ska palla mig ner till stan för att inhandla de första julklapparna..till mig själv. Alkohol :) Nee ska kolla runt och se om jag hitta något fint till familjen oxå :)

Fundera på att göra mig klar för sängen redan. Jag är as trött och jag har börjat plugga i sängen så skulle vara bra om jag satte igång med det nu. Jaja roligt inlägg men men ;)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0