Onödiga saker !

Lugnat ner mig lite från förra inlägget ;) Har varit och tränat på gymmet i dag igen! Va as kul i dag, synd bara att det är så mycket folk. Bli att träna hela vecka, eller iaf till fredag! I morgon väntas första fotbollsträningen. Haha jag kommer vara värdelös. Ha inte rört en boll sen sista matchen i serien och där rörde jag den knappt heller ;) Ska bli kul att träffa lagpolarna iaf. Ska komma i gång ordentligt med fotbollen nu. KM är ju i januari och alla inomhuscuper sätter ju igång efter nyår så skulle vara skönt om man fick in någon teknik till dess så man får vara med att lira ;)

Jag som alltid har varit ett fotbollsfreak har tappat helt?? Sjukt. Ni som känner mig vet ju hur sjuk jag har varit med att inte missa en träning eller spelat match med feber och halsont. Nu som sagt har jag bara skitit i allt. Fast har varit nere och snackat med tränarna och de förstod att jag behövde ett uppehåll från det.

I morgon väntas ett 6 h prov i Nk..Sen måste jag plugga matte. Ingen rolig lillördag för mig.

Jag gör så sjukt roliga inlägg nu för tiden.. Jag ska försöka hitta på något kul att skriva om och försöka ta lite bilder.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0