Tankeställare..

Jag kollade runt på några bloggar nyss (slippa plugga) och hittade en som jag ungefär själv har skrivit för några årsen. Den handlar om en tjej som skriver varje dag om vad hon äter och vad hon tränar och är anonym för att slippa få vännerna på sig. För några årsen var jag exakt likadan. Jag blev fan rädd när jag läste den. Jag var ju helt störd förr. Okej kanske är allmänt störd nu men jag tycker bloggen var läskig. Läskigast är ju att jag har varit precis likadan. Ska inte gå in för djupt på hur de var och vad hon skrev mer om men jag fick en liten tankeställare där... Visst ni märker ju att jag tänker på min vikt och min kropp nu också men jag är inte alls lika beroende av att hålla den som för nåt årsen. Det är väl klart att alla har en drömkropp och ett mål hur man vill se ut men man ska ju hinna njuta av livet oxå :)

Har iaf ätit:

frukost:ett äpple

Lunch: inget

Okej jag skämtar! Jag har ätit kakor och bra mat i dag ! :) Fast jag har faktiskt tränat på gym i dag! Var riktigt kul :D Fått tillbaka min motivation så längtar verkligen till nästa gympass! Det är så kul nu när jag verkligen ta ut hela kroppen och strunta i om jag bli as svettig och röd i ansiktet utan jag kör mitt race ! :)

Jag är glad! Måste bara nämna det! Underbara torsdag :)

/Malin




Söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0