8 pass

Oj blev rätt mycket träning i veckan , 8 pass på 6 dagar! Men det gillas ;) I morgon är det första träningsmatchen utomhus! :D Ska bli spännande att se hur bra/dåliga vi kommer att vara :P Vi borde vinna eftersom vi mötter ett div 4 gäng men vi har ju inte spelat på storplan som  de ha tränat på hela vintern, så det blir nog rätt jämnt.

Aja nog om fotboll och min träning.

Det var väldigt mysigt igår att träffa gamla klasskompisar :) Vi sa att vi måste ha en fest snart. Vilket jag då ska fixa när mammi och pappi åker till thailand :) Blir nog en hel del festade då! Vilket gillas ;) Nee nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask och ta en promenad med Bobby!

Ha det!

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0