Alla hjärtansdag...

vaknade upp med Anton, men lämnade han vid 12. Såå har firat den med mitt fotbollslag ;) Fast va inte kul  i dag... Mitt knä och mina vader är rätt körda just nu. Börja bli orolig för knäet. Ha försökt att inte klaga på det. Vill så gärna träna och spela men idag gick det inte! Usch och blä men hoppas det känns bättre på onsdag nu när jag få vila en dag iaf :)

Min födelsedag blev bra iaf :) Fick en tv från mammsen o pappsen, lite kläder från brorsan och Jennie och så väntas det en present från min andra broder ;) Det blir nog kalas.

Jaja börjar jag bli pömsig, så blir sääängen nu !

/Malin



En bild  från sommaren 10. Jag med mörkt, mörkt hår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0