Allvarligt!

Nee jag behöver en blogg slog det mig häromdagen. Jag behöver skriva av mig. Okej jag kan börja skriva dagbok eller i någon anteckningsblock men jag sitter ju hellre vid datorn och skriver av mig än skriver för hand. Jag har faktiskt haft några bloggar innan. Ha haft två liite mer seriösa bloggar som jag fick några läsare iaf, men den här bloggen är ej till för att få läsare utan bara för att jag ska få skriva ut mina tankar i skrift. 

I dag ser mitt liv på följande: Vaknade 11.30, åt mina två fullkornsknäckebröd, satte mig i vårsolen i morgonrock o njöt. Nu fundera jag på att borsta ur mitt krullhår och satta lite färg i fejan och ge mig ut på en lång promenad med vovven. Sen när jag är tillbaka hoppas jag att pappsen har vaknat ( han jobbar natt) så jag kan börja städa mitt rum och köket :P Seriöst jag älskar att städa köket! Det måste vara fräscht tycker jag! 

Aja nu blir det promenix!
Ha det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0