Duktiga Malin

Jag är bra!
Tränat, städat huset, promenad med hunden och lagat mat. Så ser min vardag ut nu för tiden ;)

Helt död nu iaf.. Körde ju maxtest med fotbollen igår och innan på´dagen tränade jag på gymmet så hade redan innan i dag rätt döda lår och rumpa. Efter maxtestet fick vi ut en individuell träningsprogram som vi ska göra 1-2 ggr i veckan. Vilket jag tänkte att jag skulle börja med i dag. Skulle jag inte gjort... Trodde inte core träningen skulle vara såååå jobbig som den va i dag. Kommer inte kunna gå i morgon.

Aja i morgon ska jag träffa några från min gamla klass från gymnasiet och fika. Kommer att bli mys mys :) Sen på lördag ska jag träffa Anton :) Och söndag blir det maaatch!! Är redan taggad!!

Nu blir det sääängen och vänta på sporten...Vill se hellners vm-guld ! :D Tränade ju precis när finalen gick... Aja Natti natti

/Malin



Villl Ha sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0