Fööörsvinn!!

Guud vad trött jag blir på denna snööööö. Jag trodde verkligen att det skulle bli vår nu, hade ju till och med börjat använda mina vita sneakers. Nu blir det att ta på sig sina tjocka, tunga och varma stövlar igen...grrw
Inte speciellt kul att spela boll i detta vädret heller, men men.

Min helg ska iaf inte vädret förstöra :)

Fredag: Jkpg med pojkvännen - bad? shopping :)

Lördag:Fira min 20 årdag med familj + pojkvän, sen på kvällen åker jag hem till vännerna och utgång väntas!

Söndag: Vaknar upp med pälsklingen och åker ut till han för att sedan sova hos han för att vaknar upp och fira in alla hjärtansdag med han :)

Rätt bra helg faktiskt :P

Nu är bara frågan vad man ska ge han? Hmm min vän Linnea kom på att jag kunde ge han massage och bjuda på en middag? Rätt bra och billig. Han skulle oxå uppskatta det. Sen kanske typ köpa en söt nalle..fast känns lite gay. Haha jag är inte så romantisk av mig...vilket är tråååkigt. Aja kom med tips om nån läser detta;)

/ Malin



Liseberg precis i början av vårt förhållande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0